onsdag 9. mars 2011

Kjære gødtfolk!


(Regina Spektor - Prisoners)

Jeg nekter å beklage for at jeg ikke har oppdatert på to uker. Jeg har nemlig vært superbusy med skole (ja, faktisk!) og annet. Det blir så sinnsykt kjedelig å skrive om livet mitt her så dere får heller bilder. Værsågod mine fem leser.




















































Fuckit, det var så kjedelig å lage Photoshopbiler at jeg bruker de gamle. London, alkohol og skole. Slik er livet i Oxford.

Hei, i går var det forresten pannekakedag i England. Et eller annet med at det er 40 dager til påskeaften og da spiser man pannekaker fordi man egentlig skal faste. Lint kalles det. De fleste her er flinkiser og gir opp godteri og crisps, men det spiser jeg så lite av uansett så må gi opp noe annet. Forslag? Ikke snus. Det har jeg gitt opp allerede. Give me a challenge!

6 kommentarer:

  1. A challenge sa du? Alkohol! hehe

    SvarSlett
  2. takk for innlegg ja!
    gi opp....shopping?

    SvarSlett
  3. sushi? Det blir vanskelig, kan jeg tenke meg.

    SvarSlett
  4. både shopping og sushi er dårlige forslag. eller, med mitt budsjett blir det kanskje ikke noe problem allikevel...

    SvarSlett
  5. oppdatering! por favor...

    SvarSlett