lørdag 12. februar 2011

Skole? Pffffft.


(Beyonce - Single Ladies)

Ingenting som heter skole her. Her er det fyll og fanteri og opplevelser. På onsdag var Christine og jeg i Reading (ikke Redding tydligvis, selvom det uttales slik). Vi shoppet og ble fulle. Reading var en veldig koselig by, men jeg tror den var så koselig fordi vi fikk avbrekk fra Oxford. Byen hadde en lang shoppinggate med H&M (som ikke finnes i Oxford) og andre småbutikker. Den er også bare 20 minutter unna med tog, og billettene koster ikke mer enn ca. £8 tur-retur, så anbefaler andre å dra dit. Litt industriell, og vi gikk oss vill da vi kom ut av togstasjonen, men vips med min retningssans, fant vi frem.





































































På kvelden feiret vi Sonja Beate sin bursdag på en restaurant i Oxford som het First Floor. Der har de kun buffet, og maten var veldig god. For det meste indisk. Studentrabatt fikk vi også, så spis så mye du vil for £13 er ikke galt. De fleste jentene dro på Hobgoblin, en pub i Cowley, og plutselig rant det barn inn. I nattøy. Det var nemlig nattøytema på Fuzzy (Fuzzy Duck, byens største fjortizzsted).



































Ellers: regn. Fuckyou. Sol i dag, jeg er fornøyd. Nå skal jeg henge i byen til jeg skal møte Christine og Paul for ei litta ei på den koselige Turf Taverna. Ah, lørdager. Ingenting er som fri.

(Fornøyd Runa og Brede? Skrevet om livet i Oxford. Kulturelt nok av meg? Send inn leserne mine).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar